Közeledik a karácsony
2015. november 22. írta: zebralany

Közeledik a karácsony

Mostanra minden teljes karácsonyi fényben úszik. Illetve a teljesen korrekt megfogalmazás az az, hogy mióta megérkeztünk fent vannak a karácsonyi díszek, de múlt hétre gyakorlatilag nem maradt díszitetlen sarok... Drága fiam naponta kérdezi, hogy "Már karácsony van?" Én meg próbálom elmagyarázni, hogy még 30-40-et kell aludni, de ez neki még felfoghatatlan és nem érti hogy akkor miért van mindenhol karácsonyfa. Mivel ugye multikultiban nő fel, van nála némi képzavar, hogy ki hozza karácsonykor az ajándékokdat. Egyik este közölte: "Majd szóljál a Jézuskának vagy a Télapónak, vagy vedd meg te, nekem mindegy, de én Karácsonyra mindenképpen egy Optimusos dínót szeretnék!" Azt hittem megzabálom!

Az északi féltekén felnőtteknél (nálam) okoz némi problémát, hogy teljesen beleéljem magam, mert karácsonykor mindig hideg van és (néha) hó is. Ez belém van kódolva és kész. Itt a díszkivilágítást egyik este néztük meg, rövidnadrágban is még izzadtunk, aminek örömére toltunk egy fagyit. Éltem én már délen, de akkor örültem is, hogy nem kerültem karácsonyi hangulatba, így legalább nem volt honvágyam. Idén is ez lesz a felállás, ugyanis a fiúk elhúznak Dél-Afrikába. Nekem még nincs annyi szabadságom hogy velük mehessek. Illetve mehetnék, de dolgoznom kéne, annak meg túl sok értelme nincs. Így egy hónapig szingli leszek, de már nagy terveim vannak. Mint pl minden nap futás és lakberendezés, mivel addigra ugye beköltözünk (és talán a konténer is ideér) Illetve lehet elkezdem végre a céges utazásokat is, eddig arra koncentráltam hogy aki elmegy attól átvegyem a munkát. Szóval unatkozni nem fogok, de karácsonkor egyedül leszek. Nem gond, éljen a skype meg majd próbálok nem karácsonyra gondolni valami tengerparton :) Karácsonyi ajéndékom meg már lezsíroztam!

Végül jöjjön pár karácsonyi kép innen-onnan... (Csak mobillal készültek, eddig lusta voltam elővenni a fényképezőt)

adobephotoshopexpress_870c9570d40b459d8afe6f26084ccb30.jpg

 

adobephotoshopexpress_69ef45359ceb4821a46592a27f68e42d.jpgadobephotoshopexpress_05f8b3d5fe914ea5b42e6349978f6b22.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

wp_20151115_19_18_44_pro.jpg

adobephotoshopexpress_9a7eda8117fe419092fec18bb933e94c.jpg

adobephotoshopexpress_a00b97b8dfd54545944f2bc4005725e9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zebralany.blog.hu/api/trackback/id/tr858098208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása