Első képek
2015. november 05. írta: zebralany

Első képek

Szerencsésen megérkeztünk, az út eseménytelenül (és lassan) telt. Gyerek egy óra alvással túlélte, hogy honnan veszi az energiát továbbra is rejtély számomra.... Az időeltolódással viszont nagyon küzd, én meg vele. Első éjjel éjfél után nem sokkal kelt és reggelizni, meg legózni szeretett volna. Nos én nem... 4 órámba telt mire végre visszaaludt, én kicsit kómás voltam másnap. Második éjjel már csak fél 3-kor kelt, és másfél órát volt ébren. Tegnap éjjel hasonló, bízom benne hogy ma már átaludhatom az éjszakát. Emiatt viszont esténként csak beájulok az ágyba, ezért inkább hozok pár képet...

Novemberben még itt tanyázunk, december elsején beköltözünk a sajátba. (Amit még meg kell először találni...)

wp_20151102_17_07_23_pro.jpg

Tegnap itt vacsoráztam. A kaja sem volt rossz, de inkább a kilátást kell megfizetni.

wp_20151104_18_56_03_pro.jpg

Az irodából ilyen a kilátás, és itt még nekem fizetnek érte...! 

adobephotoshopexpress_0b6fd9783aeb4addbbbe2e78aad83a5e.jpg

Ide (is) járok, nem tudom mitől "executive" de mást még nem találtam :)

wp_20151104_12_39_55_pro.jpg

Ma ide mentünk ebédért, a toronyházak közt egy kincs, tele kifőzdékkel. 

wp_20151105_12_29_06_pro.jpg

És az igazi zacskós leves, ami ma az ebédem volt. 

wp_20151105_12_56_08_pro.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zebralany.blog.hu/api/trackback/id/tr38052896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása