Beköltöztünk!
2015. december 12. írta: zebralany

Beköltöztünk!

avagy a lakáskeresés második és egyben befejező része

Egy ideje nem jelentkeztem, aminek nagyon egyszerű oka volt. Végre beköltöztünk a saját (bérelt) lakásunkba! Ami ugye szép és jó, de teljesen üres. Ez alatt azt értem hogy még egy tányér sem volt, nemhogy internet. De tegnap végre bekötötték a netet, úgyhogy most már tudok rendszeresen írni.

De hová is költöztünk? Egy korábbi bejegyzésben már írtam a lakáskeresésről. Mikor felmerült hogy Szingapúrba költözünk, elkezdtem nézegetni, hogy hol is lenne jó lakni. Régi vágyam volt a tengerpart, első körben próbáltam arra nézelődni. 2 opció volt, vagy Sentosa szigete, ami álomszép, de megfizethetetlen(nek tűnt), vagy reálisan az East Coast, ami valamivel olcsóbb, de a parton közvetlen nincsenek lakások, csak kicsit beljebb. Így aztán fájó szívvel lemondtam Sentosáról és első lakásnézésünkkor csakis az East Coaston nézegettünk.

Közben viszont elkezdtem dolgozni és 2 közvetlen kollégám is mondta, hogy ők bizony Sentosán laknak. Mostanában estek az árak, így talán nem annyira megfizethetetlen. Ezen fellelkesülve, kiadtam az ingatlanosunknak a feladatot, hogy akkor ott is nézzen körül, bár ott csak a 2 hálószoba férne bele, nem az eredetileg tervezett 3. (Mert ugye nem árt plussz egy a vengédeknek és lomoknak...) Mielőtt teljesen elvetnénk az ötletet, látni szeretném. Így amikor következő alkalommal mentünk lakást nézni, Sentosán kezdtünk. Be kell valljam, szerelem volt első látásra, mindhármunk részéről. Elvitt minket egy lakóparkba amit én otthonról nem is találtam meg, és mivel ez már régi (10 éves!!!) itt megfizethetőek az árak. Utána szegény elvitt még minket az East Coastra, de addigra tudtuk, hogy nem ott fogunk lakni.

wp_20151203_18_22_42_pro.jpg

A lakópark

Mivel korábban azt gondoltuk, hogy csak 2 hálószobás fér bele a keretbe, csak olyat néztünk. Nap végén osztottunk, szoroztunk (meg persze böngésztük a propertygurut) és megállapítottuk, hogy belefér a 3 háló is. Így lesz tökéletes az álom! Másnap reggel felhívtuk ismét ingatlanosunkat, hogy akkor legyen szíves az összes üres kiadó 3 szobás lakást felhajtani nekünk abban a lakóparkban. Kért 2 napot rá és megvolt az időpont. Az volt a bökkenő, hogy ez hétköznap délutánra esett és nekem nagyon dolgoznom kellet. Így kiadtam a fiúknak hogy fényképezzenek, mit nézzenek és válasszanak okosan. 4 lakást néztek meg, gyakorlatilag ugyanolyan alaprajzokkal, csak az elemetszámban és fekvésben volt  különsbég, na meg kicsit az árban. Ha már lúd, legyen kövér ezért ragaszkodtam a tengerparti kilátáshoz :) Másnap aláírtam egy szerződést egy olyan lakásra amit sosem láttam, de nem bántam!

wp_20151206_18_06_46_pro.jpg

Kilátás a teraszról

Egyébként Sentosa egy sziget, amelynek egyik fele nyaralórész, másik fele lakórész. Ennek természetesen sok előnye van, de hátránya, hogy nem annyira egyszerű bejutni a városba. Van egy helyijárat ami bevisz a legközelebbi metróállomásra, de pont december elsejétől változtattak rajta és egyszer át kell szállni. Így hogy beérjek dolgozni, háromszor kell átszállnom. De ez volt az a kompromisszum, amit hajlandó voltam megkötni, az álomlakás érdekében. 

wp_20151205_14_31_01_pro.jpg

Itt szoktam a buszra várni

Elsején beköltözünk, pár bőrönddel. Előző hétvégén elmentünk az Ikeába és vettünk egy vendégágyat (magunknak), gyereknek egy matracot, meg pár törölközőt, hogy ezekkel kibírjuk amíg a konténer megérkezik. Azóta minimálban nyomom, de legalább könnyű rendet tenni. +Ha minden jól megy jövő hét végefelé bútor is ideér...!

Gyakorlatilag elseje óta le sem lehet vakarni a vigyort az arcomról, életem nagy álma teljesült, TENGERPARTON LAKOM!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zebralany.blog.hu/api/trackback/id/tr48159824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása